Joga w ciąży i po porodzie

Joga dla kobiet w ciąży i po porodzie, są to zajęcia jogi zawierające elementy pilates – wszystko w połączeniu z technikami relaksacyjnymi i oddechowymi. Odbywają się w miłej kameralnej atmosferze. Program został opracowany, tak aby przygotować ciało i umysł do ciąży, zadbać o dobrą formę podczas ciąży i przygotować do porodu oraz ułatwić odzyskanie sylwetki po urodzeniu dziecka.


Regularne ćwiczenia:
• zapobiegają obrzękom,
• zapobiegają powstawaniu żylaków,
• powodują wzrost pojemności życiowej płuc,
• przeciwdziałają zaparciom,
• przeciwdziałają bólom kręgosłupa i głowy,
• uelastyczniają i rozciągają mięśnie dna miednicy, krocza i stawów biodrowych
• szybciej wracasz do formy po porodzie.


Podczas zajęć duża uwagę skupiam na części relaksacyjnej, dzięki czemu skupisz swoje emocje i myśli na sobie i dziecku. Szczęśliwa i zrelaksowana będziesz miała więcej energii i dużo łatwiej poradzisz sobie z dolegliwościami towarzyszącymi ciąży i podczas porodu.

Zapraszam przyszłe mamy od 12 tygodnia ciąży, od 6-8 tygodnia po porodzie naturalnym oraz od 10 tygodnia po cesarskim cięciu.

Przed pierwszymi zajęciami skonsultuj się z lekarzem i poproś o zaświadczenie o braku przeciwwskazań do ćwiczeń.

Sprawdź w grafiku kiedy i gdzie odbywają się treningi.

Do zobaczenia !!!

Pin It on Pinterest